Duyuru

Çökme
Henüz duyuru yok.

Tiryakisi olduğunuz lezzetler...

Çökme
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
Yeni Mesajlar

  • #31

    Yorum


    • guardian
      guardian Yorumladı
      Yorumu düzenleme
      nevsehir yöresinden mi bu ?

  • #32
    Aslen Erzurum ama doğru biliyorsun sıkça Nevşehir Niğde Aksarayda yapılır

    Yorum


    • guardian
      guardian Yorumladı
      Yorumu düzenleme
      babam nevsehirli annem aksaraylı oldugundan cokca yapilirdi bu. ben de cok severim
      Son Düzenleme guardian; 29-01-17, 10:39. Tarafından yapıldı.

  • #33
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	623.1 KB
ID:	9796

    Yorum


    • guardian
      guardian Yorumladı
      Yorumu düzenleme
      zeynep hanım, arabaşı çorbası ve arabaşı hamuru, yanlis bilmiyorsam yozgata has ama konyada da kış aylarinda cokca sevilen ve tuketilen bir lezzet. corbası un ve tavuktan, hamuru da bildigimiz alelade un tuz ve sudan meydana geliyor. ozelligi asiri sicak halde bol limon ve aciyla beraber, hamuru ile tuketilmesi. ve yazin yapildigina hic sahit olmadim

  • #34
    Oooo hemşeriymişiz. 😊😊😊 yöresel yemeklere bayılırım ama bizim oraların tereyağlı su böreğ i ile kuyruk yağlı kıymalı(etliekmeği) meşhurdur. Belki "kurtuluş" u bilirsiniz?

    Yorum


    • #35
      Tam bir Waffle bağımlısıyım.Dondurmalı olmalı kesinlikle

      Yorum


      • #36
        Bende patlıcan beğendi çok severim. Herşeye beğendi katıp herşeyin yanında yiyebilirim 😂

        Yorum


        • #37
          Orjinal yazı sahibi: Phery View Post
          Oooo hemşeriymişiz. 😊😊😊 yöresel yemeklere bayılırım ama bizim oraların tereyağlı su böreğ i ile kuyruk yağlı kıymalı(etliekmeği) meşhurdur. Belki "kurtuluş" u bilirsiniz?
          etliekmeğin anavatanında yaşıyorum zaten; konyada. konyanın su böreği de çok meşhurdur ama kurtuluş u duymadım hiç.

          Yorum


          • Phery
            Phery Yorumladı
            Yorumu düzenleme
            Evet çözdüm çok tesekkurler 👍😊

        • #38
          😍 çok özledim etliekmeği çoook. Kurtuluş aksarayda bulunan bir mahalle. Orada meşhur bir etli ekmekçi var onu sormuştum aslinda. Birde konu ile alakasız ama ben bir gönderiyi nasıl beğeneceğim bilemedim. Nereye basmam ya da yazmam gerekiyor bana yardımcı olursan çok sevinirim hemşerim. 🙃

          Yorum


          • guardian
            guardian Yorumladı
            Yorumu düzenleme
            telefon ekranını yan cevirdiginizde begen butonunu goruyorsunuz. bir de yazinin sag alt kosesindeki beyaz bosluga dokundugunuzda da secenekler cikiyor galiba.

        • #39
          bende balık corbasına bayılırım ama soyle balıkları buyuk olacak..

          Yorum


          • #40
            Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	5.54 MB
ID:	10406
            فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ

            Yorum


            • #41
              Click image for larger version

Name:	cag_kebabi.jpg
Views:	234
Size:	329.2 KB
ID:	10415

              Yorum


              • #42
                Diyet yaptığım dönemde ara öğün olarak tükettiğim ama daha sonra tiryakisi olduğum bir lezzet var, gün kurusu kayısısını ortadan ikiye bölüp arasına üç adet badem koyarak sandviç yapıyorum, üç veya dört tane yerim her gün, tatlı yerine geçiyor, aynı zamanda açlık hissini bastırıyor ve sağlıklı.

                Yorum


                • #43
                  Ceviz içinin arasına kayısı kurusu koyarak yapıyorum aynı sandviçi

                  Yorum


                  • hayro
                    hayro Yorumladı
                    Yorumu düzenleme
                    İncir kurusu ve ceviz ikilisini de denemenizi tavsiye ederim.

                  • Medea
                    Medea Yorumladı
                    Yorumu düzenleme
                    Evet, ara sıra onu da yapıyorum. O da şahane

                • #44
                  Niğde Tava...

                  Yorum


                  • #45
                    Optuna emrah hocam naptın sen yaa. erzurumda yediğim cağ kebaplar geldi aklıma.. erzurum disinda yapilanlar kesinlikle yerini tutmuyo

                    Yorum


                    • Optuna
                      Optuna Yorumladı
                      Yorumu düzenleme
                      Sorma ben daha yeni keşfettim sayılır bu lezzeti. Istanbulda her yerde denk gelemiyoruz fakat bir kac yer var artık bildigim ve çok lezzetli. Erzurum'un yerini tutar mı bilemem fakat künefeyi hatayda denemiş hiç begenmemiştim
                  İşleniyor...
                  X