Duyuru
Çökme
Henüz duyuru yok.
Tiryakisi olduğunuz lezzetler...
Çökme
X
-
- 9 beğenme
-
Bu aralar Lindt'in özel serisinden bir çikolatasına taktım, ara ara yiyorum. Yılbaşı indirimiyle Metrogross'larda 30 liralık fiyattan 10 liraya düşmüştü, stok yaptım bayağı
Bu gramaja ve bu fiyata alınabilecek en iyi çikolata oluyor. Belçika'dan falan en özel çikolataları getirip denemiş biri olarak diyorum
. 4 yıl önce de Macrocenter'da bir alana bir bedavaydı bu çikolata, yüksek fiyatından dolayı stok eritmeye çalışıyorlar sanırım son kullanma tarihi yaklaşınca.
1 Photo
- 4 beğenme
Yorum
-
Bir de bu fıstık ezmelerini kesfettim, Amerika'da bayagi populer. Cikolatali, tarcinli vesaire, gayet guzel oluyor meyvelerle veya waffle ile. Bu kadar abur cubura ragmen zayif sayilirim bu arada :P1 Photo
- 4 beğenme
Yorum
-
LesPaul hocam, bir defa geldim dünyaya sağlıksal olarak sallamıyorum o kadar :P. Fakat Palm yağının üretim biçiminden dolayı karşıyım, almazsam o sebepten almam.
-
Calve'ninkini ben de yiyorum, genel her yerde bulunabilinen fıstık ezmeleri arasında en iyisi o sanki, onda da var mı Palm yağı
. O zaman gold'a devam
-
Orjinal yazı sahibi: Debussy View PostBu aralar Lindt'in özel serisinden bir çikolatasına taktım, ara ara yiyorum. Yılbaşı indirimiyle Metrogross'larda 30 liralık fiyattan 10 liraya düşmüştü, stok yaptım bayağı
Bu gramaja ve bu fiyata alınabilecek en iyi çikolata oluyor. Belçika'dan falan en özel çikolataları getirip denemiş biri olarak diyorum
. 4 yıl önce de Macrocenter'da bir alana bir bedavaydı bu çikolata, yüksek fiyatından dolayı stok eritmeye çalışıyorlar sanırım son kullanma tarihi yaklaşınca.
ben de buna bayılırım. ama yüzde doksan olanı.. özellikle doksan. bizde seksenbeş var maalesef. doksan olanını getirmiyorlar..
- 7 beğenme
Yorum
-
Aynen bizde görmedim %90, %99 var fakat o yenecek gibi değilOrjinal yazı sahibi: vesna View Post
Bitterleri başarılı Lindt'in, %90 olanı yemedim Oğuz hocam, yurt dışında görürsem denerim o halde. Türkiye'de bulunanan markalar içerisindeki en iyisi Godiva olması lazım, başka markalar gelmediyse eğer ama o da her yerde bulunamıyor. İtalyan gofret markası gelmişti bir aralar, o da çok güzeldi ama adını unuttum.
- 2 beğenme
Yorum
-
Fıstık ezmesi denince aklıma hep bu gelir bizim yorelerden.
Fakat son zamanlarda yer fıstıgı ezmesine denk geliyorum marketlerde cok begendigimi de belirteyim.
1 Photo
- 8 beğenme
Yorum
-
-
bira-tarhana ya da bira-kornişon mükemmel oluyor
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
- 4 beğenme
Yorum
Yorum