Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
Optuna emrah hocam naptın sen yaa. erzurumda yediğim cağ kebaplar geldi aklıma.. erzurum disinda yapilanlar kesinlikle yerini tutmuyo
Ben de bi dönem her gece cağ kebap yiyordum patron yüzünden. Kendisi Erzurumluydu (İ. Polat) ve Erzurum'dan ustasını getirip otele cağ kebabın başrolde olduğu bir restoran kurmuştu. Ben de yiyecek içecek yöneticisiydim ve usta beni çok severdi. Ne zaman mutfağa uğrasam, istemesem bile elime cağdan bi dürüm yapar tutuştururdu. Kilolarımın hızla arttığı yıllar
üstadım 5 ay önce konser için memleketinize geldik 2 gün boyunca her öğünde bizi başka bir yere götürdüler yukarıdakilerin hepsini deneme şansı bulduk hakikaten efsanesiniz..misafirperverliğiniz ve şehrin tarihi dokusu ayrı ayrı konuşulacak mevzular....
Egeye özel bir lezzet.
Şefketi Bostan ve kuzu eti eşliğinde değişik ve güzel bir tat. Zeytinyağ ile yapılan ve geç pişen bir yemek ama beklemeye değiyor. Terbiyelisi makbul olduğu için salça kullanılmıyor.
Ben de bi dönem her gece cağ kebap yiyordum patron yüzünden. Kendisi Erzurumluydu (İ. Polat) ve Erzurum'dan ustasını getirip otele cağ kebabın başrolde olduğu bir restoran kurmuştu. Ben de yiyecek içecek yöneticisiydim ve usta beni çok severdi. Ne zaman mutfağa uğrasam, istemesem bile elime cağdan bi dürüm yapar tutuştururdu. Kilolarımın hızla arttığı yıllar
Sağolun Mete hocam Ankara'ya geldiğinizde haber edinde birlikte gidelim...Hayatınızda böyle mercimek çorbası içmemişsinizdir diye tahmin ediyorum...Şayet daha önce gittiyseniz ise özlemiş olabilirsiniz tekrar gideriz
Ankara'da çok zaman geçirmedim ama sevdiğim bir kız arkadaşımın restoranı vardı. Orda çerkes yemeklerine boğmuştu beni Gelirsem ve vaktim olursa denemek isterim tabi
Afiyet olsun Umut bey, eti değil ama kızarmış ekmeği görünce canım istedi yaklaşık 8 aydır ekmek tüketmiyordum yarın sabah kahvaltısında bir dilim kızartıp yiyeceğim.
Yorum