Duyuru

Çökme
Henüz duyuru yok.

Hangi Dizileri İzliyoruz?

Çökme
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
Yeni Mesajlar

  • Hangi Dizileri İzliyoruz?

    hangi dizileri izliyorsunuz? izleyip bitirdikleriniz neler?

    kesinlikle izlemelisiniz dediğiniz diziler..

    asla izlememelisiniz; tamamen zaman kaybı dedikleriniz ?

    benim favori dizilerim, bitenler ve devam edenlerle beraber;

    -çemberimde gül oya
    -leyla ile mecnun
    -avrupa yakası
    -sıdıka
    -game of thrones
    -prison break
    -homeland
    -how i met your mother
    -modern family
    ...


    bi de son iki haftadır ibrahim abinin tavsiyesiyle black mirror ve west world izliyorum.

    suana kadar izledigim en saglam dizi diyebilirim black mirror için. çok çok iyi.. "white bear" ise favori bölümüm şimdilik..

  • #2
    night manager

    blacklist şu aralar izlediklerim...

    best of listesi uzun olur da

    killing

    battlestar galactica :-(

    broen gibi sanki biraz hak ettiği değeri bulamamışları sayabiliriz...




    Yorum


    • #3
      Bu aralar hiç bir diziye takılmamaya özen gösteriyorum sadece Poyraz karayel izliyorum...

      Yorum


      • #4
        Arrow
        GOT
        Narcos
        Flash
        Daredevil
        Vikings

        Narcos ve Vikings dışında zaman öldürme, ingilizce geliştirme amaçlı izliyorum evdede genel olarak FOX Crime açık olur idare edip gidiyoruz şükür

        Yorum


        • #5
          Şu aralar dizi izleyemiyorum ama aklımda var bazı diziler (Sherlock, Westworld). Zamanında ve şu zamanlarda izleyip beğendiklerim şunlar: Spaced, Black Books, BlackAdder, The Wire, Breaking Bad, Game Of Thrones, Black Mirror, Monty Python's Flying Circus, Seinfeild, Fawlty Towers, The Office (İngiliz olanı), Coupling vesaire. Lost, Prison Break gibi dizileri de ilk çıktıkları zamanlarda izledim elbet, Türkçe Tatlı Hayat'ın tamamını izledim bir tek.

          Yorum


          • vesna
            vesna Yorumladı
            Yorumu düzenleme
            black books'u ben de çok sevmiştim. Monty Python's Flying Circus ise başka bi şey

          • Guest's Avatar
            Misafir Yorumladı
            Yorumu düzenleme
            Monty Python'un filmleri de bambaşka bir alem zaten .

        • #6
          Bu aralar Narcos'a sarmış durumdayım. Pablo Escobar Kolombiyasını merak etmişimdir hep. Hikayelerle süslenmiş ve çok sürükleyici bir dizi. 45-50 dk sürüyor bir bölüm. Ama bir günde 4 bölüm izlediğim oldu. Tarzını sevemeyebilirsiniz. +18 ibaresini her anlamda kullanmışlar. Her türlü olumsuz örnek içeriyor. Ama beni en fazla da çeken tarafı bu oldu. Çünkü olayları ve yer altı dünyasının bütün çirkin ihtişamını, en çıplak şekilde gözler önüne sermişler.

          Vikings devam ediyor. Sanırım 4. sezon 18. bölümde kanlı sahneler bizi bekliyor Game of Thrones'dan sonra beni en çok saran dizi. Zaman zaman inişler çıkışlar yaşandı sezonlarında. İtiraf ediyorum bazı bölümleri ileri sararak izledim. Ama beni en çok diziye bağlayan şey, karakterlerin birer ikon olması. Ragnar, Rollo, Lagertha, Bjorn, Floki vs vs. Neredeyse "olmamış, uymamış" diyebileceğim tek karakter yok. Vikingler'in Avrupayı keşfi ve istilaları anlatılıyor.

          Game of Thrones'un yeni sezonunu beklemekteyim. Sanırım anlatmaya gerek yok

          Sopranos'a da başlamıştım. Enteresan bir çekiciliği var. Bölümler 1 saate yakın ama bir anda bitiyor gibi. Beni çeken ne, bu kadar sürükleyen ne anlayamadım hala Biraz ara verdim bu aralar. Narcos'u bitirmeye çalışıyorum.

          Ayrıca arkadaşların önerdiği birkaç dizi daha vardı. Netflix üzerinden izlemek zevkli olduğu için sırada Black Mirror ve birkaç yeni dizi daha var. Yine de tercihim bitmiş, finali yapılmış dizilerden yana

          Yorum


          • #7
            Dizi mi ? o ne lo ben sedece belgesel izliyim..Şu içerde-dışarda yukarıda- aşağıda adında bir dizi var hanım izliyor, bende laptopun sağ üst köşesinden arada göz atıyorum.

            Yorum


            • #8
              Şu ana kadar izlediklerim ve deavm ettiklerim

              The Walking Dead (Sezonun 2. yarısı bekleniyor)
              Game of Thrones (Yeni sezon bekleniyor)
              Vikings (Sezona devam)
              Sherlock (Sezona devam)
              The Pacific
              Band of Brothers
              Black Sails (Yeni sezon bekleniyor)
              Breaking Bad
              Better Call Saul (Yeni sezon bekleniyor)
              Spartacus
              The Musketeers
              Westworld (Yeni sezon bekleniyor)
              Limitless (Yazık ettiler)
              Narcos (Yeni sezon bekleniyor)
              Black Mirror
              Lucifer
              Dexter (Sarmadı)
              Mr. Robot (2 bölüm dayanabildim)
              Taboo (devam)

              Kardeş Payı (Hep böyle güzel yapımları bitirin)
              İşler Güçler
              Ezel
              Aşk-ı Memnu
              Yaprak Dökümü
              Kara Sevda (Ezel tarzında olduğu için sevdim)
              Paramparça (devam)
              Son Düzenleme Xlusive; 22-01-17, 15:18. Tarafından yapıldı.
              Nawab of Oudh, NY Oud, Naxos, NY Amber, Mona Vanille

              Yorum


              • #9
                Taboo başladı
                İlk bölümden yakaladı beni.Karanlık gizemli bir dönem dizisi.1800'ler Londrası

                Yorum


                • #10
                  Orjinal yazı sahibi: murrjm View Post
                  Taboo başladı
                  İlk bölümden yakaladı beni.Karanlık gizemli bir dönem dizisi.1800'ler Londrası
                  Başrolde Tom Hardy var. Binmeyen kalmasın.

                  Yorum


                  • #11
                    Stargate Atlantis

                    Yorum


                    • #12
                      Orjinal yazı sahibi: camorr View Post

                      Başrolde Tom Hardy var. Binmeyen kalmasın.
                      Nası yakışmış ama herif !

                      Yorum


                      • #13
                        Orjinal yazı sahibi: murrjm View Post
                        Nası yakışmış ama herif !
                        Peaky Blinders'da da gözüküyordu bu tarzda arada. Adam her role yakışıyor.

                        Yorum


                        • #14
                          Orjinal yazı sahibi: Debussy View Post
                          Türkçe Tatlı Hayat'ın tamamını izledim bir tek.
                          ne güzel diziydi..
                          menekşe rolüyle, asuman dabak çok başarılıydı

                          Yorum


                          • #15
                            Game of Thrones u bekliyorum. Böyle kar yağarken ne güzel giderdi..

                            Yorum


                            • Guest's Avatar
                              Misafir Yorumladı
                              Yorumu düzenleme
                              Kış geldi dediler o kadar diziyi yaza aldılar, kışın olsa izlemesi daha keyifli olurdu düşününce

                            • anigemini
                              anigemini Yorumladı
                              Yorumu düzenleme
                              Kesinlikle katılıyorum. Özellikle finaline doğru olan bölümler Temmuza kadar sarkıyor. O sıralarda ben yaz tatili, bayram tatili modlarında oluyorum. Cep telefonunu bağlayıp indirdim bir kaç bölümünü otelde. Sonradan izleyeyim diyemiyorsun bu diziyi spoiler'ı çakıveriyolar her koldan.
                          İşleniyor...
                          X