Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
La Casa’yı 7 bölüm izleyip bayıldım (sıkıntıdan) onun yerine Altered Carbon takıldım.(hafif mikili, bilim/kurgu, aksiyon) Dark çok iyi bir dizi bence. Gizemseverlere tavsiyedir. (Evet Netflix’im var dostlar)
Yorum