Duyuru

Çökme
Henüz duyuru yok.

Hangi Dizileri İzliyoruz?

Çökme
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
Yeni Mesajlar

  • #46
    Bu aralar nostalji yapıyoruz..
    Avrupa Yakası ve Friends

    Yorum


    • #47
      Firefly a başladım. Bir sezon yayınlanmış sadece. Uçakta yanıma oturan bir Amerikan tavsiye etmişti süper dizi diye.. Göreceğiz

      Yorum


      • #48
        sürekli takip ettiğim The Walking Dead var onun dışında spor yaparken Netflix'den açıyorum birşeyler ama kafama göre güzel bir dizi bulamadım varsa tavsiyeleriniz beklerim

        Yorum


        • #49
          Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	103.5 KB
ID:	19947 BEYOND
          Holden isimli genç bir adam küçükken yaşadığı bir kaza sonrasında komaya girer. Doktorların mucize dediği bir şekilde 12 yıl sonra uyanır. Bedeni yaşlanmıştır ancak zihni hala küçük çocuktur ve ergenliğini yaşamadan büyümüş bir beden içinde uyanır.Komada kaldığı süreçte ailesi asla pes etmemiş ve çocuklarının fişinin çekilmesini istememiştir. Yıllar süren mücadelenin ardından yeniden çocuklarına kavuşurlar. Kazadan sorumlu tutulan en yakın arkadaşı Kevin ise terapist olmuştur ve onunla yakından ilgilenerek yeni hayatında yol göstermek ister.Büyük bir trajedinin ardından yeniden hayata dönmüş olan Holden daha önce kimsenin sahip olmadığı doğaüstü güçlerle uyanır. Bu yeteneklerini keşfetmesi yeni hayatını daha karmaşık bir hale getirmiş olsa da asıl tehlike onun peşinde olan kişilerdir.

          Yorum


          • kuzukardes
            kuzukardes Yorumladı
            Yorumu düzenleme
            hocam bir de puanlarsan bunu takibe alayım..

          • jatne
            jatne Yorumladı
            Yorumu düzenleme
            kuzukardes Belki de haddinden fazla çok dizi izlediğimden ve çıtayı yüksek tuttuğumdan. İzlendiğine pişman etmeyen ama illa izlenmesi gerekmeyen sıradan bir dizi gibi geldi bana. Beklentinizi yüksek tutmazsanız yoklukta çerezlik. Puanım: 6.5

        • #50
          Hanımla Love'a başladık.. Tam sevgili/eş ile izlemelik.. Tavsiye. Çerezlik dizi. Bir sezon olması kötü..

          Yorum


          • anigemini
            anigemini Yorumladı
            Yorumu düzenleme
            Masters on None gider onun arkasından.

        • #51
          Taboo'ya bakıyorum bu aralar.

          Yorum


          • #52
            sherlock a tekrar atıyorum.. the game is on

            Yorum


            • #53
              bu aralar black mirror ve taboo izliyorum. favori dizim değil belki ama sons of anarchy'nin bende yeri ayrıdır. harley'li kötü adamlar gibi gözüküyor sadece ama ilerledikçe tamamen drama dönüşüyor dizi. bir kaç sezon finalinde ağlattı hatta :')

              Yorum


              • #54
                Shameless
                Girls

                Yorum


                • #55
                  Orjinal yazı sahibi: Umut Kurtoğlu View Post
                  Hanımla Love'a başladık.. Tam sevgili/eş ile izlemelik.. Tavsiye. Çerezlik dizi. Bir sezon olması kötü..

                  Bitti zaten sezon göz açıp kapayıncaya kadar. Gus'a fena kılım:d

                  Nasıl benzerler mi Masters ile Love
                  Son Düzenleme Umut Kurtoğlu; 06-03-17, 23:38. Tarafından yapıldı.

                  Yorum


                  • #56
                    anigemini adamın dibisin.

                    master of none bitirdim sezonu. Çok keyifliydi Dev'in takılmaları.. Devam edecek mi bu?

                    Shameless'a başlamak lazım. Belli bir ağız tadın var dizilerde de)

                    Yorum


                    • #57
                      Orjinal yazı sahibi: Umut Kurtoğlu View Post
                      anigemini adamın dibisin.

                      master of none bitirdim sezonu. Çok keyifliydi Dev'in takılmaları.. Devam edecek mi bu?

                      Shameless'a başlamak lazım. Belli bir ağız tadın var dizilerde de)
                      Nisan ayında gelecek deniyor 10 bölümlük yeni sezonu.
                      Shameless sınırları zorlayan bir dizi her manada adı üstünde.

                      Yorum


                      • #58
                        Orjinal yazı sahibi: anigemini View Post

                        Nisan ayında gelecek deniyor 10 bölümlük yeni sezonu.
                        Shameless sınırları zorlayan bir dizi her manada adı üstünde.
                        Başladım Shameless'a.. Sardı şimdiden... 2.Bölümde Drakkar Noir'in geçmesi de hoş bir ayrıntıydı.. Parfüm konusu geçince hoşuma gidiyor filmlerde/dizilerde..

                        Yorum


                        • anigemini
                          anigemini Yorumladı
                          Yorumu düzenleme
                          Love sezon 2 bugün Netflix'e eklenmiş.

                        • Umut Kurtoğlu
                          Umut Kurtoğlu Yorumladı
                          Yorumu düzenleme
                          Tüm bölümleri mi???!!!!

                      • #59
                        İlk aklıma gelenleri yazayım.


                        Favori bitenler:

                        Oz
                        Battlestar Galactica
                        Rome
                        The Wire
                        Spartacus
                        Breaking Bad
                        Kardeş Payı
                        Leyla ile Mecnun


                        Şu an izlediklerim:

                        Sherlock
                        Suits
                        Lucifer
                        The Young Pope

                        Yorum


                        • #60
                          Orjinal yazı sahibi: Umut Kurtoğlu View Post

                          Başladım Shameless'a.. Sardı şimdiden... 2.Bölümde Drakkar Noir'in geçmesi de hoş bir ayrıntıydı.. Parfüm konusu geçince hoşuma gidiyor filmlerde/dizilerde..
                          shameless da bir ingiliz dizisinin tekrar çekimi.. iki versiyon da kendi içinde çok iyi..

                          Yorum


                          • Umut Kurtoğlu
                            Umut Kurtoğlu Yorumladı
                            Yorumu düzenleme
                            Abi obsesif gibi izliyorum diziyi. Çok geç başlamışım ama.. Gece 4-5 yapıyorum ama Sezon 2 anca bitti
                        İşleniyor...
                        X