Duyuru

Çökme
Henüz duyuru yok.

Bugün Hangi Parfümü/Kokuyu Denediniz / Test Ettiniz

Çökme
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
Yeni Mesajlar

  • Carven Vetiver. Parfümün isminde vetiver olunca insan doğal olarak domine edici ve sert bir vetiver bekliyor. Bu beklentiyle kokladım ve beni epey şaşırttı. Bence parfümdeki en baskın nota limonotu. Bu bitkiyi yakın zamanda tatma ve koklama şansım olmuştu. Carven Vetiver'de de çok doğal bir şekilde kullanılmış. Yine La Nuit de L'homme'dakine benzer bir tarz yumuşak lavanta belirgin olarak hissediliyor. Ve vetiver bu iki notadan daha az hissediliyor. Çok arkalardan ben de buradayım dermiş gibi sanki. Koku genel olarak aşırı rahatlatıcı, mutluluk verici. Kör alış yapmıştım, beklentimin çok ama çok üzerinde çıktı. Baharlık-Yazlık parfümlerde favori listemde Gucci Pour Homme II'yi devirerek zirveye oturdu.
    Son Düzenleme Myrkur; 13-06-21, 00:10. Tarafından yapıldı.

    Yorum


    • ANDY DUFRESNE
      ANDY DUFRESNE Yorumladı
      Yorumu düzenleme
      merak ettim..vetiveri severim..biraz daha detay rica etsem...

  • Puredistance M. En antipatik bulduğum markalardan birisi olan Roja Dove tarafından yapılmış olması ve fiyat etiketi benim için büyük bir ön yargı oluşturuyordu. Yine de fırsatını bulmuşken denemek istedim. Açılışında müthiş doğal, harika turunçgiller var ama devamında gelecek kompleks yapının bir fragmanı da hissediliyor. Bu çarpıcı turunçgiller çok çabuk geri çekiliyor ve devamında tarçın baskın olacak şekilde epey kompleks, iç ısıtan bir kışlık parfüme dönüşüyor. 400-500 küsür parfüm denemişimdir, bu parfüm muhtemelen şu zamana kadar kokladığım en elit parfüm. Gerçekten kaliteyi hissettiriyor. En sevmediğim notalardan birisi tarçın olmasına rağmen bu parfümdeki kullanımına resmen hayran kaldım. Belki karar vermek için erken ama Puredistance M'i kışlık parfümler arasında zirveye koyabilirim. Gelecek kışa kadar mutlaka bir şişe edinmeyi düşünüyorum.

    Yorum


    • ​​​​​Olympic Orchids | Woodcut
      başlangıcı otsu yeşil reçineli keskin çam terebentini ile Arso'nun tek düze sayılabilecek yapısı ile neredeyse birebir. çok geçmeden alttan hissedilen çilek, vanilya ve damla sakızı bu yeşil reçineli kısmın üstüne çıkıyor. meşe odunu hissi hiç vermedi. Virginia tarzı sedir başlarda destekçi, ortadan sonra ön planda. beklediğim tozlu odunsuluğu ve yanık karamel yapısını bulamadım. odun yapısı sade olsa da gayet kaliteli hissettiriyor. sakızsı tatlılığı şıpsevdi'nin mavi ambalajlı sakızını fazlasıyla andırıyor. kalıcılık ve yayılım tende orta üstü. başları herkes sevmese de ilk yarım saatten sonra genel beğeniye oldukça uygun.

      Click image for larger version  Name:	images (43)~3.jpeg Views:	0 Size:	60.9 KB ID:	201575 ​​​​​​
      Son Düzenleme Asaid; 18-06-21, 00:45. Tarafından yapıldı.

      Yorum


      • Frank Boclet - Vanille

        Öncelikle belirteyim evet Xerjoff Lira'ya çok benziyor. Ama daha güzeli. Lira'nın açılışındaki sitrus yoğunluğunu seven fakat sonra fazla baharatlı vanilla temasından çok da hoşlanmayan biriyim. Boclet'nin Vanille'i de benzer bir şekilde açılıyor, sitrusların tazeliği çok net hissediliyor, kakule de belirgin.Sonrası kabaca, oldukça yumuşak, tatlı bir vanilya. Yayılımı çok kararında, kalıcılık da benim için kafi.

        birkaç saat sonra gelen edit: Dry-down da epey Lira gibi.. Sadece baharatlı hava daha hafif. Bu kadar da benzerlik olmaz..
        Son Düzenleme teafortwo; 23-06-21, 21:19. Tarafından yapıldı.

        Yorum


        • Gaultier La belle edp, yeni yeni denemeye basliyorum. Spoi Alert; butun kizlara sesleniyorum, bu parfumu alin alin alin!
          Son zamanlarda beni bu kadar heyecanlandiran baska parfum olmadi hatta guerlain klasiklerinden bile daha hos kokuyor. Vetiveri bu kadar guzel yorumlayan baska bir parfum koklamadim. Vanilya oldukca rafine ufak ufak deri notalariyla beraber kullanilmis. Cok sicak cok kadinsi. Le parfum olani da alacagim yakin zamanda...


          Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

          Yorum


          • Gallagher - Wicked Good

            Açılış çok gerçekçi bir tablet çikolata akoru ile yapılmış, sütlü çikolata ama biraz animalik bir yapı sağlayan tanımlayamadığım bir şeyler de var. Bu evre çok kısa sürüyor, çikolata kokusu önerisi isteyenlere önerilmesi güç bir örnek olabilir. Fragrantica'da karabuğday kokusundan söz eden kişiye teşekkürü borç biliyorum, yoksa benzettiğim şeyi adlandırmakta güçlük çekecektim. Evet, 10 dakika içinde haşlanmış karabuğday kokusu da almaya başlıyorsunuz.Sonrası biraz kavruk, amberli gibi algıladığım tatlı bir hava. Fark edilirlik ve kalıcılık kışlık bir tasarıma göre ber-bat. Böyle ağır notalar kullanılarak, performansı bu kadar zayıf iş çıkarmak da mümkün oluyormuş demek ki...

            Yorum



            • Perris Oud Imperial, bugüne kadar kokladigim hicbir oud merkezli kokuya benzemiyor. Kullanim alani kesinlikle cok ozel. Baslangicta oud-paculi gibi hissettirse de sifir arabik. Durdukca demleniyor sanki. Ortalardan itibaren madeni yaglarla calismis bir sanayi ustasinin kot pantolonunun rutubetlenmis kokusu gibi... Tabi ki boyle bisey hic koklamadim ama tahayyulum bu yonde oldu.

              Zegna Incense Gold ise gercekten Zegna nin bu serisinde designer cizgisini zorlayip yer yer astigi calismalar olmus. Musk Gold, Amber Gold ve Incense Gold gercekten de hepsi birbirinden saglam karakterli parfumler. Hatta Incense Gold benim en sevdigim tutsu parfumlerinden oldu ki benim tutsuyle hic aram yoktur. Biraz yayilim sorunlari var bu seride sanki ama zaten cok yayilsalar muhtemelen rahatsizlik verirler etrafa. Kendi halinde ve kendi ozelinde ben farkliyim diyen kokular. Oncelikle parfum meraklisi herkesin bu kokulari bir kez olsun mutlaka denemesini isterdim. Incense Gold, kirlilik barindiran, madeni hissiyatli pasakli bir tutsu kokusu. Cok cekici ve sofistike. Bircok parfum kullanicisi bu parfumlere hicbir anlam yukleyemeyecektir muhtemelen. Zaten ozel parfumler oldugunu belirttim ve yine vurgulayayim.

              Yorum


              • Masque Milano Russian Tea
                Cay ve derinin bu kadar ahenkli olacagini tahmin edemezdim. Uzerinde çalışılmış aceleye getirilmemiş, olmuş bir parfüm

                Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                Yorum


                • Essential Parfums Dosyası;

                  Öncelikle konuya giriş yapmak lazım. Essential Parfums, Fransa menşeili bir niş parfüm tasarım markası. Çevrecilik ve doğal hammaddeye/malzemeye yönelim politikaları var. Ben isimlerini NoktaCosmetics aracılığıyla duydum, öğrendim. Fiyat baremi olarak 70-80€ gibi bir fiyat bandı var diye hatırlıyorum. Normalde 100ml'lik bir niş parfüm için Türk Lirasından bağımsız olarak ucuz bir rakam. Çünkü designer (tasarımcı) diye tabir ettiğimiz markaların dahi parfümleri 45-50 eur bandından itibaren 90 eur fiyatlarına kadar (bu rakamlar ortalama bilgi vermek içindir) olduğu varsayıldığında, iddiası niş tasarım olan bir parfüm evinden özellikle de doğal ve geri dönüşebilir maddeler kullanıyorum diyen bir markadan beklentim ortalama seviyede kalır. Bu artık yılların tecrübesi oldu. Ayrıca benzersiz, lüks kokuları erişilebilir fiyatlara satmayı hedefliyoruz diyorlar. Benzersiz kısmına katılmamakla birlikte geri kalanına şahsen hak veriyorum. Neyse... Efsane bir parfüm beklentim olmadan kokuları denemeye koyuldum. Bu arada markanın takdir edilecek bir hareketi de parfümlerini tanınmış isimlere tasarlatmış olması. Bu durum benim için en azından minimalist kokular da çıksa karşıma kalite hissinin yüksek olabileceği yönünde umut verici.

                  Bois Imperial; Markanın açık ara bence en iyi parfümü. Hatta bu yıla satış rekorları da koydurabilecek bir parfüm olmuş. Birebire yakın derecede Marc-Antoine Barrois B683 akrabasıdır kendisi. Herkes aynı markanın Ganymede isimli parfümüne benzetmiş olsa da ben onların büyük çoğunluğunun B683'ü denememiş olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum bu durumun. Ama dna neredeyse aynı. Koku profili açılışında bolca fesleğenle baharatımsı sıcak odunsulara eşlik eden kimyasallar hissediliyor. Ferah ve odunsu sıcak bir parfüm. Her mevsime uyar yerine göre kullanmayı bilirseniz. Performansı çok iyi. Yayılım, kalıcılık ve koku güzelliği olarak seviyesi baya yüksek. Bu parfüm muhtemelen üzerinizdeyken sorulur ve kendini de hissettirir girdiği ortamda. Sadece bu marka içerisinde bilgi vermesi açısından puan sıralaması yapacağım. Başka markalarla kıyaslamak amaçlı değildir. Yayılım-Kalıcılık-Koku Güzelliği: 8-8-9

                  Divine Vanille; Tatlı baharatlı, bol tonkalı bir amber-vanilya parfümü. PdM Herodgiller ailesine mensup bir çalışma olmuş. Özgünlük olarak ne vadediyor? O grupta olmayan ve bunda olan ne var farklı? Birazcık adaçayı açılışta ve derinden gelen hafifi kuru bir topraksılık. Bunlar belirgin değil çok. Aramak lazım bulmak için. Yüzeysel yaklaşırsanız Herod’a çok benziyor deyip geçebilirsiniz. Ama birebir kesinlikle değil hiçbir parfümle. Bir kere en sevdiğim yönü biraz kuru hissettirmesi oldu. Baharatların kuru gelmesi onu yılışık bir parfüm olmaktan kurtarıyor. Adaçayının etkisi bence çok büyük bu etkinin oluşmasında. Orta kısımlardan itibaren bendeki bu his ortadan kayboldu. İyiden iyiye Herod’a doğru yürümeye başladı koku olarak. Kalite hissiyatı dolayısıyla tebrik ediyorum ama bu kadar. Daha fazlası oluşmadı bende. Yayılım-Kalıcılık-Koku Güzelliği: 6-7-6

                  Mon Vetiver; Bruno Jovanovic imzalı, yüksek düzeyde ferah ve sucul başlayan aromatik bir odunsu bahar parfümü. Odunsu kısım yüksek oranda vetiver üzerine kurulu. Açılışında lavanta ve gin bolca hissettim ve bu kısım gerçekten ağız sulandırıcı. Parfüm oturdukça vetiver gövde ortaya çıkmaya başlıyor. Kremsi yapıya bürünmeye başlarken de Grey Vetiver vari bir hissiyat doğuruyor. Dip kısımlar ise daha sert bir vetiver ile veda ediyor. Adının karşılığı bir çalışma ama benzeri kokular bulmak mümkün. Tom Ford Grey Vetiver, Armani Vetiver Babylone gibi parfümler geldi aklıma. Fiyatı itibariyle alternatif bahar akşamları için tercih edilebilir. Bence günlük kullanıma için de gideri var. Bunun da yayılımı başta epey yüksek. Sonra çok az sakinleşiyor ama anlaşılan o ki doğal kullanılan maddelerin dışındaki sentetikler (ki bence artık parfüm sektörünün olmazsa olmazları) kokunun performansını baya yükseltiyor. Yayılım-Kalıcılık-Koku Güzelliği: 7-8-7

                  Nice Bergamot; Yine bol sucul ve sarımtırak çiçeklerle bezenmiş bir tonka-sedir tabanlı narenciye parfümü. Feminen tarafa daha yakın bir parfüm. Çok özel bir tarafı yok benim için. Kaliteli bir kolonya gibi davranan, her ortama uyacak, neşeli ve bolca pozitif enerji yayan bir parfüm. Yayılım-Kalıcılık-Koku Güzelliği: 6-6-5

                  Orange X Santal; Müthiş lezzetli, Atelier Cologne Orange Sanguine ve onun gibi narenciye temalı parfümler arasında kendisine yer bulabilecek çok güzel bir alternatif. Taptaze portakal ile başlayıp uzun süre o şekilde devam ediyor. Orta kısımlar odunsulaşmaya başladıkça servi ve sandal ağacı belirgin şekilde kokuya yön veriyor. Hafif odunsu bir parfüm ve Nice Bergamot’a göre unisex sayılabilir. Herkes kullanabilir. Canınız sıkıldığında bile pozitif enerji için kolunuza fıslatabilirsiniz. Kalite hissi ve doğallık güzel detaylar. Yayılım-Kalıcılık-Koku Güzelliği: 6-6-7

                  The Musc; Aromatik bir beyaz misk. Çok temiz bir feminen. Beni 2000li yılların genç kadınlarının bolca kullandığı pudra efektli abla kokularına götürdü. Yeni ütülenmiş bir beyaz elbise gibi kokuyor. Bu parfüm de oldukça pozitif bir parfüm. Beni yakın geçmişe götürdü ve bunun dışındaki temiz karakterini de beğendim ve kendimce artı olarak ekledim. Çok belirgin pudramsı misk algıladığım için içeriğindeki diğer notaları pek hissedemedim. Pamuk gibi bir kokuya dönüşüyor sonlara doğru. Baş kısımları daha genç ve dinamikken, ilerledikçe parfümün olgunluğu da artıyor. Kokusunun benlik olmaması bir şey değiştirmiyor. Çünkü ben feminen tarafta beğenilebileceğini düşünüyorum. Yayılım-Kalıcılık-Koku Güzelliği: 7-7-7

                  Yorum


                  • Orjinal yazı sahibi: cantona8 View Post
                    Essential Parfums Dosyası;

                    Öncelikle konuya giriş yapmak lazım. Essential Parfums, Fransa menşeili bir niş parfüm tasarım markası. Çevrecilik ve doğal hammaddeye/malzemeye yönelim politikaları var. Ben isimlerini NoktaCosmetics aracılığıyla duydum, öğrendim. Fiyat baremi olarak 70-80€ gibi bir fiyat bandı var diye hatırlıyorum. Normalde 100ml'lik bir niş parfüm için Türk Lirasından bağımsız olarak ucuz bir rakam. Çünkü designer (tasarımcı) diye tabir ettiğimiz markaların dahi parfümleri 45-50 eur bandından itibaren 90 eur fiyatlarına kadar (bu rakamlar ortalama bilgi vermek içindir) olduğu varsayıldığında, iddiası niş tasarım olan bir parfüm evinden özellikle de doğal ve geri dönüşebilir maddeler kullanıyorum diyen bir markadan beklentim ortalama seviyede kalır. Bu artık yılların tecrübesi oldu. Ayrıca benzersiz, lüks kokuları erişilebilir fiyatlara satmayı hedefliyoruz diyorlar. Benzersiz kısmına katılmamakla birlikte geri kalanına şahsen hak veriyorum. Neyse... Efsane bir parfüm beklentim olmadan kokuları denemeye koyuldum. Bu arada markanın takdir edilecek bir hareketi de parfümlerini tanınmış isimlere tasarlatmış olması. Bu durum benim için en azından minimalist kokular da çıksa karşıma kalite hissinin yüksek olabileceği yönünde umut verici.

                    Bois Imperial; Markanın açık ara bence en iyi parfümü. Hatta bu yıla satış rekorları da koydurabilecek bir parfüm olmuş. Birebire yakın derecede Marc-Antoine Barrois B683 akrabasıdır kendisi. Herkes aynı markanın Ganymede isimli parfümüne benzetmiş olsa da ben onların büyük çoğunluğunun B683'ü denememiş olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum bu durumun. Ama dna neredeyse aynı. Koku profili açılışında bolca fesleğenle baharatımsı sıcak odunsulara eşlik eden kimyasallar hissediliyor. Ferah ve odunsu sıcak bir parfüm. Her mevsime uyar yerine göre kullanmayı bilirseniz. Performansı çok iyi. Yayılım, kalıcılık ve koku güzelliği olarak seviyesi baya yüksek. Bu parfüm muhtemelen üzerinizdeyken sorulur ve kendini de hissettirir girdiği ortamda. Sadece bu marka içerisinde bilgi vermesi açısından puan sıralaması yapacağım. Başka markalarla kıyaslamak amaçlı değildir. Yayılım-Kalıcılık-Koku Güzelliği: 8-8-9

                    Divine Vanille; Tatlı baharatlı, bol tonkalı bir amber-vanilya parfümü. PdM Herodgiller ailesine mensup bir çalışma olmuş. Özgünlük olarak ne vadediyor? O grupta olmayan ve bunda olan ne var farklı? Birazcık adaçayı açılışta ve derinden gelen hafifi kuru bir topraksılık. Bunlar belirgin değil çok. Aramak lazım bulmak için. Yüzeysel yaklaşırsanız Herod’a çok benziyor deyip geçebilirsiniz. Ama birebir kesinlikle değil hiçbir parfümle. Bir kere en sevdiğim yönü biraz kuru hissettirmesi oldu. Baharatların kuru gelmesi onu yılışık bir parfüm olmaktan kurtarıyor. Adaçayının etkisi bence çok büyük bu etkinin oluşmasında. Orta kısımlardan itibaren bendeki bu his ortadan kayboldu. İyiden iyiye Herod’a doğru yürümeye başladı koku olarak. Kalite hissiyatı dolayısıyla tebrik ediyorum ama bu kadar. Daha fazlası oluşmadı bende. Yayılım-Kalıcılık-Koku Güzelliği: 6-7-6

                    Mon Vetiver; Bruno Jovanovic imzalı, yüksek düzeyde ferah ve sucul başlayan aromatik bir odunsu bahar parfümü. Odunsu kısım yüksek oranda vetiver üzerine kurulu. Açılışında lavanta ve gin bolca hissettim ve bu kısım gerçekten ağız sulandırıcı. Parfüm oturdukça vetiver gövde ortaya çıkmaya başlıyor. Kremsi yapıya bürünmeye başlarken de Grey Vetiver vari bir hissiyat doğuruyor. Dip kısımlar ise daha sert bir vetiver ile veda ediyor. Adının karşılığı bir çalışma ama benzeri kokular bulmak mümkün. Tom Ford Grey Vetiver, Armani Vetiver Babylone gibi parfümler geldi aklıma. Fiyatı itibariyle alternatif bahar akşamları için tercih edilebilir. Bence günlük kullanıma için de gideri var. Bunun da yayılımı başta epey yüksek. Sonra çok az sakinleşiyor ama anlaşılan o ki doğal kullanılan maddelerin dışındaki sentetikler (ki bence artık parfüm sektörünün olmazsa olmazları) kokunun performansını baya yükseltiyor. Yayılım-Kalıcılık-Koku Güzelliği: 7-8-7

                    Nice Bergamot; Yine bol sucul ve sarımtırak çiçeklerle bezenmiş bir tonka-sedir tabanlı narenciye parfümü. Feminen tarafa daha yakın bir parfüm. Çok özel bir tarafı yok benim için. Kaliteli bir kolonya gibi davranan, her ortama uyacak, neşeli ve bolca pozitif enerji yayan bir parfüm. Yayılım-Kalıcılık-Koku Güzelliği: 6-6-5

                    Orange X Santal; Müthiş lezzetli, Atelier Cologne Orange Sanguine ve onun gibi narenciye temalı parfümler arasında kendisine yer bulabilecek çok güzel bir alternatif. Taptaze portakal ile başlayıp uzun süre o şekilde devam ediyor. Orta kısımlar odunsulaşmaya başladıkça servi ve sandal ağacı belirgin şekilde kokuya yön veriyor. Hafif odunsu bir parfüm ve Nice Bergamot’a göre unisex sayılabilir. Herkes kullanabilir. Canınız sıkıldığında bile pozitif enerji için kolunuza fıslatabilirsiniz. Kalite hissi ve doğallık güzel detaylar. Yayılım-Kalıcılık-Koku Güzelliği: 6-6-7

                    The Musc; Aromatik bir beyaz misk. Çok temiz bir feminen. Beni 2000li yılların genç kadınlarının bolca kullandığı pudra efektli abla kokularına götürdü. Yeni ütülenmiş bir beyaz elbise gibi kokuyor. Bu parfüm de oldukça pozitif bir parfüm. Beni yakın geçmişe götürdü ve bunun dışındaki temiz karakterini de beğendim ve kendimce artı olarak ekledim. Çok belirgin pudramsı misk algıladığım için içeriğindeki diğer notaları pek hissedemedim. Pamuk gibi bir kokuya dönüşüyor sonlara doğru. Baş kısımları daha genç ve dinamikken, ilerledikçe parfümün olgunluğu da artıyor. Kokusunun benlik olmaması bir şey değiştirmiyor. Çünkü ben feminen tarafta beğenilebileceğini düşünüyorum. Yayılım-Kalıcılık-Koku Güzelliği: 7-7-7
                    Marka ile ilgili ortalama yorumum ise Bois Imperial haricinde digerlerinin ortalama kokular oldugu. Fiyati uygun oldugu icin alternatif performansli parfum arayanlara gidebilecegi yonunde. Bana hitap etmiyorlar sahsen. Ama Bois Imperialden bolca dekant aldim. Cunku baya soruldu bana bu parfum. Elimde Ganymede olduğu icin dahabiyi kiyas yapabiliyorum. Benzerlik yok. Andirma var. Ama B683 ile direkt akraba oldugunu tekrar vurgulayayim. 70 80 eur luk bir parfumden 150 200 eur luk bir performans ve rafinelik vs beklemek markaya haksizlik olur. Herkesi kendi klasmaninda degerlendirmek daha dogru olacaktır. Artilari dedigim gibi cok dogal hissettirmeleri genel olarak ve performanslarinin genele gore ortalama ve ustu olmasi. Minimalist niş demek bana gore dogru olmaz. Keza niş havasi vermiyorlar.

                    Yorum


                    • Regalien Riviera

                      Bu nasıl pazarlama stratejisi anlamak güç. Parfümle ilgili tek veri "Aqua Sextius a benziyor" olduşu! Anlıyorum, klon üretimi yapan bir firma için buradan hareket makul ama hiç değilse notalar paylaşılır...Piramit kutusunda da paylaşılmamış galiba, birkaç instagram fotosunu irdeledim ama göremedim. Lansmanı yapan Nokta'nın da, split yapan arkadaşların da azıcık olsun yorumlama zahmetine girmemeleri de enteran geliyor. Bu şekilde de satılıyor garip bir şekilde, 2020 yazında Aqua Sextius epey sükse yapmıştı, şimdi de erişimi kolay değil, klon için şanslı bir dönem??

                      Aqua Sextius'u deneme şansım olmadı,bu sebeple benzerlik hususunda bir yorumum olmayacak. Açılış çok çok keyifli. Narenciyelerden misket limonu ağırlıklı kullanılmış gibi hissediyorum. İlk 15 dakika daha uzun sürse çok memnun olurdum. Sonrasında diplerden yükselen tatlılılığı çok belirgin olmayan bir meyvemsilik marine tema ile birleşiyor. Bu bölüm de çok güzel, bir geçiş var yani hissedilen. Fakat maalesef kapanış odunsular(meşe yosunu da var bir miktar zannediyorum) ile birkaç tık fazla maskülene evrildi tenimde. Çok konforsuz hissetmem içinde ama yine de o ilk bir saat aldığım tat kalmıyor. Yayılım ilk saatlerde oldukça güzel, kalıcılık da doyurur birçok kullanıcıyı. Daha çok insandan yorumlarını dinlersem sevineceğim.

                      Yorum


                      • cantona8
                        cantona8 Yorumladı
                        Yorumu düzenleme
                        Taklitler aslını yaşatır Regalien icin soyleyebilecegim tek sey bu

                    • Amouage Material...

                      Yorum yapmaya gerek yok aslinda. Amouage hayal kirikligi yaratmaya devam ediyor. Bravo. 3bin kusur liralik kokuya bakin ya! Basit ifadelerle yilisik bi koku cikmis ortaya. Sicaklik verilmeye calisilmis ama bir dunya parfumden izler tasiyor ve en kotusu hicbiri kadar da iyi degil. Uyumsuzluklar var. Olmamislik var.

                      Sirada Boundless var. Iyice beklentimi kuculttum artik...

                      Zarokian bu kez uzmekle kalmadi, aglatti...
                      Son Düzenleme cantona8; 03-07-21, 23:02. Tarafından yapıldı.

                      Yorum


                      • Orjinal yazı sahibi: cantona8 View Post
                        Amouage Material...

                        Yorum yapmaya gerek yok aslinda. Amouage hayal kirikligi yaratmaya devam ediyor. Bravo. 3bin kusur liralik kokuya bakin ya! Basit ifadelerle yilisik bi koku cikmis ortaya. Sicaklik verilmeye calisilmis ama bir dunya parfumden izler tasiyor ve en kotusu hicbiri kadar da iyi degil. Uyumsuzluklar var. Olmamislik var.

                        Sirada Boundless var. Iyice beklentimi kuculttum artik...

                        Zarokian bu kez uzmekle kalmadi, aglatti...
                        Amouage Boundless;

                        Beklentim o kadar düşmüştü ki. İyi de olmuş düştüğü yoksa bu da hayal kırıklığı olarak kalacaktı. Neyse ki kırıklık yaratmadı ama orta seviyede kaldı beğeni olarak. Benim için genel yorum şu ki kakule ve acı portakalımsı tat ile nispeten farklı bir Amouage havasında başlayıp, sonra klasik, bilindik gourmand-odunsu ana yapı üzerinden ve niş havasında, Amouage kalitesine yakın havada devam etti. Ambre Narguile vs gibi saçma sapan benzetmeler bence asılsız. İnsanlar ne meraklı bir şeyleri bir şeylere benzetmeye... Andırıyor olsa bile direkt benziyor demek çok yanlış. Zaten parfüm yapılacak malzeme sayısı ve ortaya çıkabilecek kompozisyon temaları belli. Ha bir tarz ilk kez denenir ve acayip tutar Ganymede'deki mineral-ölmez otu bileşimi gibi ona saygım sonsuz. Ama artık Amouage gibi markalarda yeni çıkan parfümlerde farklı bir şeyler, ilk başta kabullenmekte zorlanacağımız ama sonrasında alıştıkça meğerse sanat eseriymiş diyeceğimiz parfümler bekliyoruz. Hakkımız olmalı bu.... Hala bir Memoir Man, Epic Man, Interlude Man gibi benzerine pek rastlanılmayacak işler yok. Boundless bende bir etki yaratmadı. Ortalama beğendim ve olsa da olur olmasa da kokusu. Overture Man'dan sonraki Amouage'lar içinde şu ana kadar en beğendiğim parfüm Enclave. Hani şu Enigma vari açılan ve değişen, benim çok hassas olduğum kakule notasının baskın hale gelmeye başladıktan sonra tarçın ile yumuşayan ve performansı ileri seviye olan Amouage...

                        Boundless'ı yorumlayamadık bile Amouage'ı eleştirmekten...

                        Ekleme: Umarım Epic ve Memoir'i de Interlude'u ettikleri gibi flankerlarla rezil etmezler.
                        Son Düzenleme cantona8; 05-07-21, 11:44. Tarafından yapıldı.

                        Yorum


                        • sur le toit ile devam..turunç bahçesi..meyveli..

                          Yorum


                          • Parfum d'Empire | Wazamba
                            tema ve yaklaşık davranış olarak Black Gemstone'un tütsüsü arttırılmış vişne ve erikli sentetik odun-reçine akoru her aşamada + Cuir Garamante'nin keskin safran ve meyvemsi güllü deri efekti baş-ortada + Slow Explosions'ın şeffaf elma-gül şuruplu yumuşak derisi orta ve sonda.
                            bana bunları hatırlatsa bile oldukça kompleks ve katmanlı bir yapısı var. güllü elmalı tatlılık kısmı daha az olabilirmiş. onun haricinde çok beğendim.
                            Son Düzenleme Asaid; 13-07-21, 15:24. Tarafından yapıldı.

                            Yorum


                            • cantona8
                              cantona8 Yorumladı
                              Yorumu düzenleme
                              Yoruma katılıyorum. İçinde ne ararsan var hissiyatı yaşatıyor. Dolu dolu baya. Bende biraz performans olarak sönük kaldı sadece.

                            • Asaid
                              Asaid Yorumladı
                              Yorumu düzenleme
                              tende dün gece denemiştim, bugün öğlene doğru yakın seviyede de koku yoktu. yayılımı da çok güçlü değil ama kıyafette iki fıs ile 4-5 saattir belirgin şekilde kendim alacağım kadar var gücü.

                            • cantona8
                              cantona8 Yorumladı
                              Yorumu düzenleme
                              Bazı parfümler gerçekten de ten ve kıyafette iki ayrı parfümmüş gibi davranıyor performans olarak..
                          İşleniyor...
                          X