Marc Jacobs'un yeni parfümü "Perfect", adını Jacobs'un kişisel mottosu olan "I am perfect as I am." cümlesinden alıyor. Markanın Daisy serisindeki şeşe tasarımının anafikri bu parfüm için de geçerli, ancak kapakta bu kez çiçekler yerine ayakkabı, domino taşı, yıldız, fiyonk, muz gibi birbiri ile alakasız görünen minyatür uğur nesneleri bulunuyor ki bunları da Marc Jacobs seçmiş. Parfümün tasarımcısı Domitille Michalon-Bertier. İçeriğinde Mugler Aura, PdM Delina, Nina Ricci Bella, Hermes eau de Rhubarbe gibi parfümlerde de gördüğümüz, son yılların popüler içeriklerinden uşkun (rhubarb), nergis, badem sütü, kaşmeran ve sedir ağacı bulunuyor. Bu içerikle konunun Mugler Aura ile benzer bir havada olabileceğini düşünüyorum. Reklam kampanyasında güzelliğin çeşitliliğini ve bireyler arası farklılıkların zenginliğini vurgulamak için 42 kişinin fotoğrafları kolaj olarak kullanılıyor. Ambalaj ve kampanya görsellerinde gençlere yönelik bir imaj çizen parfümün illüstrasyonlarını Jacky Blue yapmış.
Kaynak: Fragrantica
Kaynak: Fragrantica
Yorum