Youtube ile ünlenen en bilinen parfüm kanalarından biri olan Jeremy Fragrance'in çıkartmış olduğa parfüme göz atmak istedim.
Öncelikle parfüme geçmeden önce Jeremy hakkında bir kaç şey yazmak istiyorum.
Kesinlikle Jeremy hayranı değilim hatta hiç bir videosunu izlemişliğim de yoktur kendi halinde parfüm yorumlayan tavsiye eden birisi. Tarzı ve yorumladığı parfümler bana uygun değil. Ama takdir ediyorum kendisini.
Jeremy zamanında Basenote'da Fragrantica da insanların dalga geçe geçe büyüttüğü, aşağıladığı, saldırdığı ve bugünlere getirdiği bir proje. Adam hiçbir şeye kulak asmadan yolunda devam etti ve en sonunda kendi markasını da çıkartıp milyonlarca şişe satışına ulaştı. Çıkarttığı bütün parfümlere girip bakın Fragrantica da hepsine dislike'ın kralını vermişler bütün parfümlerini sponge bob çocuk parfümlerine benzetip dalga geçmişler
İşte bu yukarıda günümüzün gerçeği ile karşılaşıyorsunuz, sizin gibi olmaya çalışıp olamayan size içten içe hayranlık duyan, başarılarınızı takdir etmek yerine kıskanan, daha iyisi olup onu geçmek gibi zahmetli bir işe girişmek yerine işin kolayına kaçıp onu paçasından tutup aşağıya kendi olduğu yere çekmeye çalışan bir zihniyet. Adam demek ki o kadar güzel işler yapıyor ki herkes onunla uğraşıyor o ise kimseyi takmıyor bile sadece kendi işine odaklanıyor. Diğerleri Jeremy ile uğraşırken sürekli onun adını anmakla bir anlamda reklamını yapıyorlar ama farkında değiller. Reklamın iyisi kötüsü olmaz mottosunun en güzel örneklerinden biridir Jeremy. İnsalarda birde şu kafa var kendi kendilerine konuştukları ve yerdikleri şeyi veya tam tersi kendi sevdikleri ve tuttukları şeyleri kendi çevresinde olduğu gibi herkes tarafından öyle görüldüğüne inanıyorlar işte bu bakış açısı ne yazık ki sadece bunu düşünen kişiye kaybettiriyor. At gözlüklerini çıkartıp baktığın zaman aslında tam tersi bir durum olduğunu anlıyorsun. Çünkü sen başkasına zarar vermek için sadece çabalarken o zarar vermeye çalıştığın kişi için aslında bir hiçsin o sadece kendi işini daha iyi nasıl yaparım nasıl devamlılık sağlarım soruları eşliğinde hedefine kitlenmiş gidiyor ve daha da büyüyor. Senin ne söylediğin ne yazdığın adamın umrunda bile değil. Boşu boşuna dememişler senin en büyük düşmanın aslında en büyük hayranındır diye...
Fragrance One Office For Men kısaca mavi ton akımına uyan amacı çığır açmak değil çok satmak olan bir parfüm. Parfüm kullananların %95 gibi ezici bir çoğunluğunun parfümden istediği her şey bu parfümde var. Kokusunun güzel olması, ferah olması, kalıcı olması, yayılımı iyi olması ve övgü alması. İşte bu denklem üzerine Alberto Morillas gibi usta bir parfümör tarafından tasarlanmış bir parfüm Office For Men. Zaten daha çıkmadan ve çıktıktan 1 ay sonrasına kadar aldığı 1.500.000 şişe siparişi köklü markaların bile ilk etapta ulaşmakta zorluk çekeceği rakamlara ulaşmış.
Günümüzün en popüler notalarında biri haline gelen sentetik Ambroxan notasının ön planda olduğu ferah baharatlar ve yine ferah hissiyat veren odunsu notalarla kombine edilen son derece basit, kullanımı kolay, genel beğenisi yükse ve adı gibi tam bir office parfümü. Dior Sauvage, Chanel Bleu ve Creed Aventusu sanki bir potada eritmişler gibi. Hatta ben kokusunu Roja Dove Elysium'a oldukça yakın buldum.
Kalıcılığı ve farkedilirliği oldukça yüksek 4 mevsime uygun ilginç bir şekilde kalite ve lüks hissiyatı çok yüksek bir parfüm. Günlük kullanımda her daim elinizin gideceği bir parfüm olmuş. Hayatınızın parfümü olmaz ama istemsizce en fazla kullandığınız parfümlerden biri olabilir.
Koku güzelliği 8
Kalite hissiyatı 9
Kalıcılık 9
Farkedilirlik 9
Genel Beğeni 10
Yorum