Bazen markalar yeniden yapılanma adı altında şişelerini değiştiriyorlar. Kimileri boyut olarak aynı kalıp sadece şekil değişikliğine giderken kimileri boyut olarak ta farklılık gösteriyor. Size göre bu tanımda olan markalar veya parfümler hangileri?
Duyuru
Çökme
Henüz duyuru yok.
Şişe Değişiminden Sonra Gözden Düşen Parfümler - Markalar
Çökme
X
-
Türkiye'de Russian Tea ve Montecristo parfümleriyle adından baya söz ettiren Masque Milano markası daha şık şişelere geçiyoruz diyerek 100ml den 35ml düşüp, fiyatını aynı oranda düşürmeyip aksine katlayınca unutulup gitti buralardan.
- 4 beğenme
Yorum
-
Çok güzel bir örnek vermişsin abi fakat dikkatimi çeken bi durum da artık Guerlain ve Tom Ford gibi markaların özel serilerini şişe değişikliği ve daha fazla ml daha uygun fiyatla satışa sunması ama bazı ultra lüks markalar maalesef işin suyunu çıkarma yolunda ilerliyor ülke şartları düşünüldüğünde takdir ettiğimiz bazı yerli markalarımızında ml fiyat politikalarıda bizi ziyadesiyle üzüyor
-
Ek olarak eklenebilecekler.
Mona Di Orio. Şişe değişiminden ml miktarı azalıp fiyatı artan markalardan biri.
Profumi Del Forte. 100 lük şişelerden 75 liğe geçince ve fiyatları da aynı oranda düşmeyip sabit kalınca cazibesini kaybetti. Fakat Ambra Mediterrenea yine gözde
Birde Serge Lutens te de tam tersi bir durum var 50 ml den 100 ml liğe geçtiler fiyatlar göreceli olarak düştü ama o 50 liklerdeki sükseyi yapamadı
- 2 beğenme
Yorum
Yorum