Duyuru

Çökme
Henüz duyuru yok.

Şişe Değişiminden Sonra Gözden Düşen Parfümler - Markalar

Çökme
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
Yeni Mesajlar

  • Şişe Değişiminden Sonra Gözden Düşen Parfümler - Markalar

    Bazen markalar yeniden yapılanma adı altında şişelerini değiştiriyorlar. Kimileri boyut olarak aynı kalıp sadece şekil değişikliğine giderken kimileri boyut olarak ta farklılık gösteriyor. Size göre bu tanımda olan markalar veya parfümler hangileri?

  • #2
    Guerlain. Çoğu parfümü tek tip olacak şekilde değiştiriyorlar ama yeni şişelerinin bence hiç albenisi yok. Ayrıca yeni şişeler "Parfüm acaba reformüle mi oldu?" tartışmalarını da beraberinde getiriyor. bknz: LIDG-LIDGE

    Yorum


    • #3
      Türkiye'de Russian Tea ve Montecristo parfümleriyle adından baya söz ettiren Masque Milano markası daha şık şişelere geçiyoruz diyerek 100ml den 35ml düşüp, fiyatını aynı oranda düşürmeyip aksine katlayınca unutulup gitti buralardan.

      Yorum


      • ali
        ali Yorumladı
        Yorumu düzenleme
        Direkt aklıma gelen marka buydu benim de

      • UmutAras
        UmutAras Yorumladı
        Yorumu düzenleme
        Çok güzel bir örnek vermişsin abi fakat dikkatimi çeken bi durum da artık Guerlain ve Tom Ford gibi markaların özel serilerini şişe değişikliği ve daha fazla ml daha uygun fiyatla satışa sunması ama bazı ultra lüks markalar maalesef işin suyunu çıkarma yolunda ilerliyor ülke şartları düşünüldüğünde takdir ettiğimiz bazı yerli markalarımızında ml fiyat politikalarıda bizi ziyadesiyle üzüyor

    • #4
      Lidg ve Lidge


      Yorum


      • #5
        Roja da 100 ml den 50 mle geçince Enigma ve Fetish aynı şekilde hayal oldu. O paralar bir parfüme çok be Roja hacı

        Yorum


        • #6
          Aklıma ilk olarak Guerlain geldi.
          Insolence,Samsara,L'instant,özel serisinden Spiritueuse Double Vanille düşündükçe canımı sıkanlar.Bari önüne yapıştırdığın etiketleri metal plaka yap falan yapsaydın !
          Tom Ford Ombre Leather.

          Yorum


          • #7
            Bence de Lidge, birde MDCI sanki

            Yorum


            • #8
              Smokini çıkartıp lacivert takım elbisesini giydi diye veya blujean'i parfümü değiştirmem. Evet giydikleriyle ağırlanır içlerindekiyle uğurlanırlar , içlerini tanıdıktan sonra çokta ne giydikleri hakkında önyargı yapmıyorum.

              Yorum


              • #9
                Ek olarak eklenebilecekler.

                Mona Di Orio. Şişe değişiminden ml miktarı azalıp fiyatı artan markalardan biri.

                Profumi Del Forte. 100 lük şişelerden 75 liğe geçince ve fiyatları da aynı oranda düşmeyip sabit kalınca cazibesini kaybetti. Fakat Ambra Mediterrenea yine gözde

                Birde Serge Lutens te de tam tersi bir durum var 50 ml den 100 ml liğe geçtiler fiyatlar göreceli olarak düştü ama o 50 liklerdeki sükseyi yapamadı

                Yorum


                • #10
                  Creedi de unutmayalım 120 mlden 100 ml düşdü

                  Yorum


                  • ali
                    ali Yorumladı
                    Yorumu düzenleme
                    1 lt flacon da çıkarmıştı

                • #11
                  Bence Xerjoff...
                  ​​​​​​Başta Naxos, Don, Renaissance, Zefiro vs. Eski şişeler daha doğaldı sanki. Psikolojik değil eminim Fakat yinede gözden düştükleri söylenemez.
                  ​​​​​​

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X