
https://www.fragrantica.com/perfume/...Now-45686.html
Elie Saab'ın son kokusu benim için hayal kırıklığı oldu. Şişeyi görünce yeni ve piyasadakilerden farklı bir koku beklemiştim. Oysa koku "bol şekerli hindistan cevizi" kokuyor. İlginç çünkü notalarda hindistan cevizi yok. Slajı ve kalıcılığı gayet iyi. Genel beğeniye hitab edeceğini ve tutacağını da düşünüyorum. Tatlı kokulardan ve hindistan cevizi notasından hoşlanan "günümüzün kızlarına" tavsiye ederim.
Yorum