Duyuru

Çökme
Henüz duyuru yok.

Elie SAAB Girl of Now

Çökme
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
Yeni Mesajlar

  • Elie SAAB Girl of Now



    https://www.fragrantica.com/perfume/...Now-45686.html


    Elie Saab'ın son kokusu benim için hayal kırıklığı oldu. Şişeyi görünce yeni ve piyasadakilerden farklı bir koku beklemiştim. Oysa koku "bol şekerli hindistan cevizi" kokuyor. İlginç çünkü notalarda hindistan cevizi yok. Slajı ve kalıcılığı gayet iyi. Genel beğeniye hitab edeceğini ve tutacağını da düşünüyorum. Tatlı kokulardan ve hindistan cevizi notasından hoşlanan "günümüzün kızlarına" tavsiye ederim.

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: kaside


    https://www.fragrantica.com/perfume/...Now-45686.html


    Elie Saab'ın son kokusu benim için hayal kırıklığı oldu. Şişeyi görünce yeni ve piyasadakilerden farklı bir koku beklemiştim. Oysa koku "bol şekerli hindistan cevizi" kokuyor. İlginç çünkü notalarda hindistan cevizi yok. Slajı ve kalıcılığı gayet iyi. Genel beğeniye hitab edeceğini ve tutacağını da düşünüyorum. Tatlı kokulardan ve hindistan cevizi notasından hoşlanan "günümüzün kızlarına" tavsiye ederim.
    Şişesi çok orjinalmiş gerçekten , keşke kokusu da özgün olsaydı...

    GT-I9060 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Yorum


    • #3
      Bu parfümü bugün denedim.Gerçekten çok tatlı ama benim hoşuma gitti.Pudralı,yumuşak,sevimli bir tatlılığı var.Piyasada gerçekten çok fazla tatlı parfüm var ama bu parfüm birçoğundan daha güzel geldi bana.Kalıcılığı da iyi.Şekerli kokulardan hoşlananlar deneyebilir.

      Yorum


      • #4
        Şişe azzaro wanted’ı andırıyor.

        Yorum


        • #5
          Ben daha sonra bu parfümü tekrar denedim.Koku kartına sıktım ve kartı çantama koydum.Eve gelince de çantamdan çıkarıp antre de bıraktım.Günler geçti,hala çantamı her açtığımda parfümün kokusu burnuma geliyor.Evde antre den her geçişimde kokusunu alıyorum.Silajı Ve kalıcılığı gerçekten iyiymiş.Bu denememde biraz Poison Girl ü andıran bir hava hissettim ama ondan daha güzel bence.Elimde benzer tarzda parfümler olmasa alırdım.

          Yorum


          • #6
            Francis Kurkdjian'ın Le Parfum ile karşılaştırıldığında hayal kırıklığı yaratabilir. Ben açıkcası JPG'nin "Scandal"ına benzettim; ama Scandal daha iyi bence..Scandal'ın yayılış performansı ve kalıcılığı astronomik.

            Yorum


            • #7
              Ben pek beğenmedim. Tatlı vasat bi parfüm olmuş

              Yorum


              • #8
                Parfüm notalarını yorumlamakta başarılı olduğumu söyleyemem ama en sevdiğim şey bir parfüme benzer başka parfümleri bulmaya çalışmak. Günümüzde yeni parfümler özgünlüğünü giderek kaybettiği için çok zorlanmıyorum da sanırım. Daha önce kimse yazdı mı bilmiyorum ama bu parfüm fena halde Diesel Fuel for Life Femme'e benziyor benim tenimde. Aynı şekerli hissiyat... Diesel bence daha başarılı üstelik daha uygun fiyata.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: misk View Post
                  Parfüm notalarını yorumlamakta başarılı olduğumu söyleyemem ama en sevdiğim şey bir parfüme benzer başka parfümleri bulmaya çalışmak. Günümüzde yeni parfümler özgünlüğünü giderek kaybettiği için çok zorlanmıyorum da sanırım. Daha önce kimse yazdı mı bilmiyorum ama bu parfüm fena halde Diesel Fuel for Life Femme'e benziyor benim tenimde. Aynı şekerli hissiyat... Diesel bence daha başarılı üstelik daha uygun fiyata.
                  Kullandıkça Diesel'i hatırlatmakla birlikte farklı olduğunu düşünüyorum, küçük bir delüxe boy aldığıma sevindim. Tam boyu bitirilemeyecek kadar şekerli geldi.

                  Yorum


                  • #10
                    Ben açılışındaki badem notasını çok gerçekçi buldum ve pudralı hissini çok sevdim... dipteki vanilya da gayet güzel...

                    Yorum


                    • misk
                      misk Yorumladı
                      Yorumu düzenleme
                      Doğrudur, benim tatlı kokularla çok aram yok.

                    • Tuberose
                      Tuberose Yorumladı
                      Yorumu düzenleme
                      3 seneye kadar bende tatlı kokulardan kaçardım ama zamanla ilgim ve fikrimi değiştiren tatlı parfümler oldu...tabi yine çok seçiciyim bu grupta...

                  • #11
                    Sampleni bir kere denedik kız arkadaşla hediye gelmişti bir alışverişimizden. Hiç beğenemedik. ayarsız bir tatlılık olmuş hiçbirşey hissettiremeyen bir parfüm oldu

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X